Torsdag

Godmorgon! Har ni sovit gott? Varför är det så att om man vaknar en timme tidigare innan klockan ska ringa så är man superpigg men om man somnar om och sover en extra timme så blir man ju jättetrött, är det bara jag som har det så? Imorse när jag åt frukost iallafall så träffade jag min nya granne, en tjej som heter Ebba. Äntligen slipper jag vara ensam tjej, haha!

Vi var lediga den första lektionen idag så det var skönt, så idag har jag bara samhällskunskap och historia. Tror inte vi kommer göra något speciellt eftersom vi bara går nästa vecka och sen är det lov.. Nu måste jag iallafall cykla till skolan, inte så roligt eftersom det låter väldigt blåsigt ute. Vi hörs när jag kommer hem igen, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0