Torsdag

Hejsan sötnosar!

Har precis ätit lite middag så nu tänkte jag ta det lugnt och läsa en bok och äta lite choklad. Har kollat igenom hur många sidor på nätet som helst efter lite fakta om program jag vill gå efter gymnasiet och om olika jobb. Jag tycker det är viktigt att veta behörigheten och vilka antagningspoäng som krävs osv. det ger mig också en liten knuff i ryggen i skolan, vill man bli något särskilt och det krävs bra betyg så kämpar man lite till! :) Resten utav kvällen tänker jag nog tillbringa packandes inför imorgon och kanske städa också, det är väl det mest negativa med att flytta hemifrån för nu måste ju jag städa överallt, usch! :D Tycker skolan börjar bli lite seg och tråkig nu, denna veckan har vi inte haft någon inlämning eller läxa så det kommer förmodligen bli lite bättre nästa vecka då vi har engelska nationella och läxa i svenskan, men lagom är ändå bäst vill ju inte dränkas utav skoluppgifter hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0