Min födelsedag

Hejsan! De senaste dagarna har jag haft fullt upp med min födelsedag, påskmiddag och besök hos farmor så det har inte riktigt funnits tid till att blogga. Fyllde ju 17 år i torsdags och startade dagen med en god frukost och sen åkte vi in till Karlskrona, hittade tyvärr inget. Vi åt på donken och sen släppte pappa av mig i Ronneby där jag mötte upp Nathalie för en födelsedagsfika och efter det följde jag med mamma till färgaffären och köpte färg till huset. Sen gick jag till Linda för ost och kex kväll där pappa och Malin väntade, så himla gott var det! Vi hade ca 8 ostar och massor utav kex, vindruvor och melon. Det var verkligen en jättebra födelsedag! Hehe! Men nu ska jag bubbla med Theo, hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0