Litauen del 1

Hejsan! Idag kom jag hem efter en väldigt lärorik, intressant men samtidigt hemsk resa från Litauen. Under de senaste dagarna har jag sett och upplevt så många saker, både roliga och ledsamma. Har haft fullt upp med att packa upp och umgås med familjen hela dagen så har inte riktigt haft tid till att sätta mig ner och blogga. Det är väl lika bra att börja visa bilderna, tänkte dela upp det i lite olika delar för att inte krångla till det.
Jag åkte hem till Sanna och där blev vi upplockade utav Rebecka, på bilden står vi på parkeringen utanför färjeterminalen i Karlshamn. Jag kunde nog inte riktigt förstå att vi skulle åka men jag var nog lite nervös ändå, hehe!
Jag, Felicia, Sanna och Rebecka delade hytt och det blev massa skoj blandat med lite sömngångare, sängarna var riktigt sköna om jag får säga det själv..
Maten på färjan var väl sådär, alltså inte särskilt god!
Alltså älskar bilden, haha! Helt sjukt att det går att blåsa upp sin mage så! :D
Solnedgång på färjan.
egopics..
Titanic look a like?
Okej som ni märkte så handlar första delen om resan till Litauen, en andra del kommer upp imorgon! Godnatt och sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0