Känsliga läsare varnas

Hejsan! Så var riktigt nöjd över mig själv igår eftersom jag lade mig så tidigt men precis som jag hade på känn så blev jag sjuk... Vaknat upp flera gånger under natten och bara spydde, usch så hemskt! Denna gången är nog den värsta någonsin för när jag spyr så kommer det genom näsan också, mysigt va? Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu det är redovisningar, inlämningar och prov. Det känns alltid så hemskt när man blir sjuk, som om man skolkar.. Och varför ska jag få maginfluensan hela tiden? Börjar kännas lite uttjatat... Har försökt att vila så mycket som möjligt och dricka mycket vatten för att inte bli uttorkad så jag hoppas jag kan samla kraft till att gå till skolan imorgon och göra redovisningen och sen gå hem igen. Nu ska jag dock gå och vila lite till, vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0