Glasstime

Kom nyss hem, var ju och handlade. Det var himla skönt att gå, få lite frisk luft samtidigt som solen sken. Det fick faktiskt bli en glass också, provade den nya twister glassen och blev väldigt förvånad över att det var isglass OCH vanlig glass? Jag hade förväntat mig isglass och inget annat... Var inte alls lika gott som den vanliga så ingen glass jag rekomenderar, men nu har jag smakat den iallafall så nu vet jag att jag inte ska köpa den igen haha.. Men nu ska jag gå och laga lite middag, ärtsoppa och fralla guud så gott!
Glömde visa er en grymt god äppelpaj som Malin bakade till kvällsfikat igår, mums! Supergott med glass till, hihi. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0