6 April

Hejsan finingar! Idag gick jag faktiskt till skolan men bara på en lektion dock, behövde verkligen göra en muntlig redovisning. Nu har jag iallafall gjort den så det är skönt, hihi! När jag cyklade till skolan imorse så trodde jag faktiskt att jag skulle klara hela dagen, kände mig bara lite hängig på morgonen men efter lunchen som säkert var för kryddig för min mage så mådde jag skit så då cyklade jag hem igen och gick och lade mig en stund. Det var så jobbigt för under redovisningen så var det som att det satt en stor bomullstuss i halsen, superjobbigt! Efter jag hade vilat iallafall så pluggade jag lite matte, åt middag och sen har jag slöat typ. Intressant va? Men jag har varit riktigt duktig för nu känner jag mig helt frisk så jag dammsugade och moppade golvet innan + möblerade om lite så nu känns det mycket bättre, haha. Nu ska jag äta en apelsin och sen gå och lägga mig men vi hörs imorgon igen med vanlig update och lite bilder och så. Godnatt och sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Konrademine

Great site, keep up the good work

2011-06-17 @ 11:12:37
URL: http://konrademine.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0