25 April

Hejsan! Helt sjukt vilket underbart väder vi har fått! Känns som att man bara är ute hela tiden och att kunna gå i shorts och linne i april är så himla underbart. Idag tillbringade hela familjen dagen på en ö där vi grillade, spelade kort och hade det allmänt mysigt. Att vi åkte dit med pappas buick var ju inte heller särskilt fel. Åkte upp till Växjö innan och då upptäckte jag att min cykel var borta så himla bra, usch! Så nu fick jag gå hem med alla mina tunga väskor och svettas ihjäl. När jag väl kom hem så upptäckte jag att jag hade glömt min tandborste + tandkräm hos pappa så nu får jag gå till konsum köpa det och sen frukost och middag för veckan och sen gå hem med det, behöver jag ens säga hur jobbigt det kommer bli? ;)
Theo ville cykla innan vi åkte så då blev det på med cykelhjälmen! :)
Påväg till ö:n
Vitsippor överallt!
Vi avslutade en underbar utedag med mjukglass på rosa kiosken, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0