Middag + Fika

Åhh vad glad jag är! Jag vet inte varför men jag bara blev så himla glad för typ några minuter sen, jag har nu gjort ca 4 sidor matte, ätit mat och pratat med en väldigt speciell person, det känns bra så nu ska jag belöna mig själv med en fika wiiehoo! Mormor skrattar säkert nu :D Morotskaka blir det! Hahah men iallafall min w tangent funkar inte så får kopiera från andra ställen, höh inte så normalt... Iallafall tänkte visa er vad jag åt till middag som typ alla andra gör, intressant va? ;) PUSS! ♥



det ser inte så speciellt gott ut, men det var det, spagetti och köttfärssås med fralla, mumma :)



Plugga plugga maaaaattteeee! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

miss ya bääääjb.. <3

2010-09-29 @ 19:08:41
Postat av: Anonym

miss ya bääääjb.. <3

2010-09-29 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0