Måndag

Första skoldagen på veckan, känns helt ok, fick en grym början iallafall MVG på det muntliga i engelskan och VG+ på det skriftliga :D Kunde inte bli bättre enligt mig, dock så sprack mitt cykeldäck idag så byebye cykeln och hej gå 2 km varje dag till skolan! :O Usch orkar inte, måste ta ut pengar med men jag vet inte hur man fyller i en sådan komplicerad blankett som sagt en grym början på gott och ont. Men nog snackat om sådana saker, just nu sitter jag och läser lite och försöker slappna av (det är rättså mycket denna veckan). Måste köpa bomullsrondeller också! Shiiiti :) Nu ska jag läsa vidare och sukta vidare efter choklad! PUSS! ♥




Läsluus...

reminder: börja med samhällskunskapen och gör lite matte typ 2 sidor! :D   imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0