Hemma

Tjohooo! Nu är jag äntligen hemma och det har aldrig varit skönare att cykla! :D Fast måste in till stan snart och ta ut pengar och handla mat, nolifeee ;) Är på så bra humör nu, fast min mage håller på att dra ner det, som de flesta i min vänkrets vet så låter min mage ibland när jag andas ( när magen trycks ut) det brukar sluta när jag sätter mig ner, men inte denna gången. Det gör ju inte ont eller så men det känns i magen och det är inte vidare skönt snarare obehagligt och den som vill kan ju sätta handen på min vänstra sida och känna efter själv. Men nog snackat om min cpmage, vad har ni gjort idag? :)

Jag ska läsa lite bloggar nu och hoppas att min mage går över och sen ska jag cykla ner till stan så vi hörs,,, PUSS! ♥


ahh ser bossig ut :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0