Fredag

Hallooo! Nu är jag hemma igen, hittade sladden höhöh. Och jag har så himla tråkigt, jag har inget att göra för ingen vill vara med mig, eller aa, jag skulle ju typ ha träffat Sanna men det blev så fel och jag vill inte träffa en viss person, men jag måste träffa Sanna snart! Det är ju inte så ofta jag är hemma och snart så åker jag inte hem på helgerna längre. Men nu ska jag kolla vidare efter några snygga skor hih vi hörs senare! PUSS!


ps. är det bara jag som är extremt sugen på kinamat? :)



Sådan här bamsekram fick jag när jag kom  hem! Mysigt värre :)



Så här ser jag ut idag, tunikan fick jag av mormor igår, jättefin! :D + svarta tights, hade en scarf med innan men blev för varmt att ha inne hih.

Kommentarer
Postat av: sanna

vrf åker du inte hem på helgerna? :(

2010-09-24 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0