En bra start på dagen är bra för magen

Hej allihopa! Har verkligen inte haft tid att blogga nu när skolan har dragit igång på riktigt, måste skaffa en dator med. Det har hänt så otroligt mycket de senaste 2 veckorna, jag vet inte vart jag ska börja! Hahahah men ikväll så kommer iallafall bästavän hit, då blir det filmkväll och massor av godis,chips osv, mycket mysigt! Har ju inte träffat några av mina gamla vänner på jättelänge nu, men jag har en överraskning åt er bara så ni vet! Eller överraskning och överraskning vad kan man säga? Aja ni får reda på det väldigt snart iallafall, ni vet vilka ni är! :D

Nu ska jag gå upp och göra lite fika till våra gäster, så vi får höras senare, lovar! :)




Vi hade tråkigt i skolan... Väldigt tråkigt! Herregud hur lyckades hon ta en så suddig bild? :O PUSS!♥


Kommentarer
Postat av: sanna

räknas jag? ;)

2010-09-18 @ 14:17:34
URL: http://tikky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0