Visste ni det här?

5 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

1. Jag är väldigt blyg.
2. Jag är livrädd för att bli tjock trots att jag vill gå upp ca 10 kilo.
3. Jag har prestationsångest i skolan.
4. Jag har svårt att lita på folk och förlåter dem väldigt sällan.
5. Jag är väldigt envis och vill gärna ha allt på mitt sätt.



Det här var lite intressant va? För det här är saker inte så många vet men som är väldigt synliga ändå. :) Jag har haft min första lektion, spanska. Vi hade hör och läsförståelse och det gick inte så bra... Jag kan inte släppa att jag ändrade en 5 till en 4, jättejobbigt för jag vet att det inte gick så bra och att jag har väldigt många fel för jag förstår inte spanska...  Nu måste jag vänta en timme ungefär innan vi får gå och äta men man kan gå lite tidigare, hihih. Idag har jag mina nya stövlar på mig, jag visar sen. Hur ser er dag ut då? Ska ni göra något intressant? Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0