Virvelvind

Puh! Nu är jag äntligen hemma efter en väldigt kort skoldag. Det blåser som bara den ute så det är jättejobbigt att cykla. Höll iallafall svenska talet idag, det gick väl sådär, jag är inte så van vid att prata inför så många människor men det är bara en sak man får jobba med, mormor har ju redan hjälpt mig övervinna min telefonfobi utan att hon vet om det, så tack! :)

Jag har faktiskt planerat in lite spanskaplugg inför provet imorgon, det känns som om det sitter men ändå inte, förstår ni? Kanske lite städning inte heller vore helt fel... Lite senare ikväll så har jag tänk att cykla till Josefine en stund. Men ni kommer höra av mig fler gånger idag, jag lovar!



Jag har ju glömt att visa er vad jag fyndade i Karlskrona, eller ja Malin fyndade åt mig :) Älskar den!



PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0