Surisar

Hejhej, nu har jag precis kommit hem från skolan och en tur från stan. Hittade hur mycket som helst men jag köpte bara ett par byxor för 50 spänn, eller mamma sa att hon skulle betala. :D De är lite såhär fulsnygga så jag får se om jag har de i skolan någon gång eller bara hemma, sköna var de iallafall! Hittade en kofta också men jag köpte aldrig den, men om den finns kvar i morgon så tror jag att jag ska köpa den. Var en helt okej skoldag, vi fick frallor till maten idag hihih. LYX! Handlade middag innan också 2 st grandiosa mmh, och lite fanta och godis såklart!



Ahh mahaha! Alltså jag var bara tvungen, ni vet sura björnar! Hahahhahaha!



Hahah mina skor kom med på ett hörn också, lite fulsnygga tycker jag nog allt.. Byxorna alltså! Men mina ben ser väldigt korta ut för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: sandra

skojar du eller? byxorna var ju både snygga och coola :D

2010-10-13 @ 16:11:10
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0