Plugg

Tjooho! Nu sitter jag här i skolan alldeles uttråkad, vi hade inget spanskaläxförhör... Typiskt henne. Men nu sitter jag och försöker trycka in matten i huvudet, det går inte så bra. Matte är typ mitt svåraste ämne jag skulle behöva gå på stödmatten men jag hinner inte för den börjar samtidigt som min buss går på fredagar, segt! Men men vad kan man göra? Det blir att plugga ännu mer. Vilket är erat svåraste ämne i skolan? Berätta jag är nyfiken, alla är ju olika. :)

Jag är så himla glad, höhöh. Dock kan jag inte berätta för er eftersom inget är klart än. Men någon gång denna veckan senast i början av nästa så kommer ni att få veta! :D Spännande va? Hihih men nu måste jag verkligen plugga vidare om jag vill bli godkänd... Slutar jättetidigt idag, bra va? ;)


P.S Ni vet väl om att ni kan följa min blogg via bloglovin? Det är jättesmart och jätte enkelt! Allt ni behöver göra är att trycka på    , som finns på högra sidan av bloggen. Då ser ni när jag har uppdaterat och kan snabbt klicka er in på min blogg och läsa. Hur smart som helst, ni kan även följa andra bloggar som ni läser såklart. Jag använder mig av bloglovin och det är verkligen en bra sak, jag skulle aldrig kunna hålla reda på alla bloggar jag läser annars. Hihihi glöm inte att följa mig nu. ;)

Kommentarer
Postat av: Vista Fashionhood

Se vem som vann veckans Blogg v40.

Nu är det ny vecka och därmed en ny "veckans blogg" tävling på gång. Kika in och lämna en kommentar om du vill vara med.



http://vistafashionhood.blogg.se/2010/october/var-med-och-tavla-1.html#comment

2010-10-11 @ 11:18:05
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0