In the city

Jag kom precis hem från en tur på stan och en kort runda i affären, men det var lika farligt ändå. Så vad har jag köpt? Hmm hahah men jag köpte sådana där grejer till tänderna, yoggi och godiiiis. Så nu tänker jag ha det godiset hela veckan för det var dyrt... Men mitt huvudsakliga ärende på stan idag var faktiskt att hitta en vinterjacka, vilket jag inte gjorde eller jo det gjorde jag men det satt på någon annan, och när jag gick ut ur affären för att fråga denne personen så var hon borta :( Så himla typiskt! Men jag hittade iallafall 2 par stövlar som jag ska spara ihop pengar och köpa någon av dem, tror jag iallafall. :) Men jag har mat på spisen så måste kila! Puss! ♥





Godis i mitt hjärta... Om jag ska fortsätta så här så får jag nog börja träna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0