Godmorgon!

Har alla sovit gott? Jag steg upp supertidigt idag för att jag skulle hinna duscha innan skolan börjar. Och sen kom jag på att vi egentligen inte har någon första lektion utan att vi börjar vid 10, men eftersom jag inte vet om resten av min grupp stannar hemma eller går till skolan ändå för att jobba lite med vårt experiment så får väl jag gå till skolan ändå alltså väldigt segt! Förstod ni något av det där?

Efter skolan så funderar jag på att gå till stan och se om jag kan hitta någon fin present till min lillasyster, hon fyller ju snart år. Jag vet exakt vad jag ska köpa till henne men det är svårt att hitta något passande för hennes ålder... Hihih! :) Neej om jag skulle börja packa väskan och sen cykla till skolan kanske?




Usch jag vet verkligen inte vad jag ska göra med mitt hår idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0