Cykla

Godmorgon! Sovit gott? Jag kunde inte komma in på bloggen igår så det var därför ni inte hörde av mig :) usch jag är så nervös! Hahah vi ska hålla svenska talen idag och jag känner att mitt inte sitter riktigt, men det kommer förhoppningsvis att gå bra ändå. Och ni ska bara veta, jag åt den äckligaste yoggin till frukost! Igår köpte jag ett sådant där fyrpack med olika smaker och den ena av dem var kokos! Jag menar kokos yoggi! Det var så äckligt så jag åt bara halva! Hahah men jag tog bara den för att de andra smakerna verkade vara goda... Men nu måste jag verkligen cykla, shit vad tiden går. :) PUSS! ♥




Såhär ser jag ut idag, väldigt sött tycker jag! :)

Update: Det postades aldrig så jag postar det nu istället, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0