24 Oktober

Heej det har varit väldig segt här nu men det beror bara på att jag inte kan ladda upp några bilder, jag har letat efter kamera laddaren men jag har inte hittat den... Jag drömde iallafall en så sjukt härlig dröm hahah men jag fick inte reda på hur det slutade för jag vaknade av att jag hade väldigt ont i armen. Väldigt mycket otur sådär. Igår så lagade jag mat till familjen det blev lasagne och äpplekaka till efterrätt med vaniljsås det var supergott kan jag säga! :D Och det är så himla skönt att vi bara ska gå 5 dagar i skolan till sen loooov! :D Hihih men nu måste jag börja packa och sånt tråkigt, plugga inför läs-hör förståelsen i spanska bla.. sjukt segt, aja ha en bra dag! ♥



hihih supergammal bild på mig och Theo för ett år sen ungefär, lilla pyret. ♥


Jag har inga bilder så jag bjuder på den här sommarbilden, himla fin om jag får säga det själv ;) En dag utav ren glädje var det. Jag kände verkligen för att släppa en minibomb utav gamla bilder höhöh härligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0