Present

Halloj! Jag skriver för fullt på min inlämningsuppgift, känns som om jag aldrig kommer bli klar... Men jag hoppas verkligen att jag blir det imorgon, tror jag ska ta en kort sovmorgon imorgon med bara för att tiden ska gå lite snabbare. Är sjukt sugen på varma mackor och någon söt kaka med choklad! Mums, det hade inte suttit fel, och nu kom jag på att jag ska till tandläkaren imorgon, inte kul. Men jag måste verkligen fortsätta nu annars blir jag väl aldrig klar.
Än sålänge har jag bara skrivit 1 ½ sida, lika mycket kvar då!
Köpte ett par urgulliga sovshorts inne på gina idag, de är så söta med rosetter på sidorna, bilden gör dem verkligen inte rättvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0