Plugg!

Nu tycker jag att jag har pluggat klart för idag så nu får det bära eller brista. Håller på att städa lite med, vilket var väldigt välbehövligt. Har nästan packat klart inför imorgon också, packat ner idrottskläderna till imorgon, vi har ju box imorgon najsnajs! Till middag blev det nudelsoppa mår nästan lite illa, det var inte sådär supergott om man kan säga så. Har hittat en så fin klänning att ha på nyår/jul måste verkligen köpa den! Fast jag får nog vänta lite tills pengarna rullar in igen alltså på måndag. Så nästa vecka har jag tänkt gå på stan och prova massa klänningar och förhoppningsvis hitta den perfekta för just mig till ett rimligt pris. Nu ska jag fortsätta packa hörs sen! ♥
Pluggpluggplugg, så segt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0