Oupps?

Hejsan! Jag vet att det har varit väldigt dåligt med update på sista tiden, men det har varit rättså mycket i skolan nu. Nu börjar det dock trappas ner igen. :D Hihih gick på stan innan och hittade massoooor! Men när jag skulle betala så funkade inte mitt kort! Gick till banken och där sa de att hela deras system låg nere, så ingen i hela sverige som har swedbank då, kunde använda sina kort. Snacka om att jag blev arg, heh! Fick hänga undan allt till imorgon så jag får köpa allt då istället, kommer nog välja bort en hel del nu när jag tänker efter, enda fördelen typ. :) Nu har jag tänkt sova lite och skita i "sovmorgonen" imorgon och gå till skolan istället och skriva klart min inlämningsuppgift. Vi hörs imorgon, sov gott! ♥
Knasboll! ♥
Ett litet smakprov från "photoshooten" vi hade till min nya design + headern, rättså snyggt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0