Ny design!

Idag har det varit superkul! Åkte in till stan och fikade med Julia sen kom Natha och joinade oss. Vi gick på stan och hjälpte Julia att köpa nya snygga jeans inne på LK, vi stack till frasses och käkade pommes och lekte med Julias iphone 4. Åkte hem till Natha kollade på film och åt lussekatter sen stack vi hem till mig. Väldigt kortfattat men det har varit en underbar dag, dock tog vi inga bilder men det är sånt man får leva med. Vad tycker ni om den nya designen då? Lite skillnad eller hur? Jag gillar den trots att det är min första, det är så sent nu men ska nog göra lite små justeringar imorgon, hörs då! Godnatt och sov gott! ♥






p.s jag måste verkligen köpa nya jeans!

Kommentarer
Postat av: natha

tycker den blev jätte fin sweetie! :D love <3

2010-11-28 @ 00:25:16
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-11-28 @ 14:41:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0