Middag

Hejsan! Jag är helt slut, har ägnat större delen av dagen till att laga mat till mina 4 gäster :) Till förrätt hade vi kycklingsoppa med sparris och champinjoner, mums! Till huvudrätt blev det supergod lasagne med sallad till, och till efterätt blev det chokladfondant men lättfryst valnötscréme. Behöver jag ens säga att allt blev supergott och att jag är värsta mästerkocken? ;) Hihih har precis tömt och fyllt på diskmaskinen igen kommer nog somna gott sen. Imorgon åker vi till Ullared så får se om jag hinner slänga in något inlägg imorgon, vi får se. :)



Förrätten hahah! Det var mycket godare än det ser ut... :D



Lasagne!



Ahh! Det här var så himla gott så det inte finns! Perfekt luftig konsistens. Mmm jag smäller av att bara kolla på det, hahah!



Min superfina blombukett jag fick! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0