Läxtime

Halloj! Nu har jag pluggat lite, det fastnar verkligen så jag hoppas att det går bra imorgon... Aja ska snart laga lite middag tror jag, heh. Så duktig är jag,verkligen... ;)

Mitt hjärta stannade nästan innan när pappa ringde, läkaren hade visst ringt för en av mina nackkotor har en skada/förskjutning så jag får en tid om ca 3-4 veckor då de ska titta,känna och eventuellt röntga igen. Jag har ju vaknat med sträckningar i nacken och så men jag trodde inte det var något men nu så känns det som mitt hjärta stannar, jag menar nacken, den är ju så viktig och skadar man den kan man bli förlamad och allt möjligt. Vad kommer näst? Jag vågar ju knappt cykla längre... Men vi får hoppas att allt går bra och så, och pappa tror att jag skulle kunna fokusera på läxor nu, okej man måste men ändå! Det flyger ju runt en hel del tankar just nu och jag vet att jag vrider upp det hela till något det inte är, men ändå.
Har ju helt glömt bort att nämna för er att min lillasyster fyller 11 år idag! Så grattis gumman! ♥ Så synd att jag inte är hemma och kan fira dig idag, saknar dig mest, puss! ♥
Din lilla sockersöta prinsessa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0