Godmorgon

Sovit gott? Jag har varit uppe ett rättså bra tag, idag ska jg åka till mormor och vara där några dagar. Så snart kommer hon och lite så. :) Jag vet inte om vi ska in till stan men jag tror det, vi får se helt enkelt. Är superstressad så hinner inte skriva mer, hahahah! Så himla typiskt mig!
Ni ska få se en del av det jag köpte igår iallafall. :)


bh,trosor,kajal,eyeliner,ögonskugga,läppstift,lösögonfransar...

hårfärg,deo,sminkservetter,godis, torrschampoo, kan vara värt att prova vi får se. :)
Det här är såklart inte allt, jag har ju inte ens visat er kläderna än! Men de får ni se efter hand och även resten kommer upp så småningom. Det är helt insane vad billigt smink och sånt är i Ullared! :D

Idag har jag på mig min nya spetsbolero, fin eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0