Dagens låt

Hallojsan! Har knappt blivit något bloggande idag men jag har känt att jag måste tänka igenom en del saker, vilket jag gjort nu så det är bra. :) Om en stund kommer Josefine och Jacob och hämtar mig, jag ska äta hos dem idag, trevligt! Idag i skolan hände det en grej, ojojoj inte bra alls, det var några i min klass som tog sönder en glasruta som sitter i dörren. Lite kul var det ändå, men ändå inte. ;) Känns som om detta blev ett lite blandat inlägg, ni ska få dagens låt istället. Den här låten har spelats sönder på radion men den är helt ok faktiskt, annorlunda typ.

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 13:08:19
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0