Barnpassning

Halloj! Den här dagen har varit stressad! Åkte in och röntgade mig i början av dagen, det var inga fel på min nacke som tur väl var. Åkte in till lindex i karlskrona då och bytte min bandeu-bh, den var inte på rean där men jag kunde byta den ändå. :D Åkte hem och till pappa där vi har handlat massa inför imorgon, längtar så! Vi kom nyss hem så jag passar Theo medans pappa och Malin åkte iväg på bio, de ska se den nya saw i 3D. Så jag sitter här hemma och kollar lite på simpsons medans jag väntar på att top model 14 ska börja. Till det så blir det frukt och godis, lite halvnyttigt sådär. Har varit jätteduktig och plockat undan lite här hemma med, läs Theos leksaker... ;)



Nyttigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0