8 November

Godmorgon! Jag hade världens mardröm inatt, usch usch. En sak som verkligen börjar märkas nu är hur fort tiden går, jag menar snart är det jul? Längtar verkligen efter julen, det är en tid som är fylld av kärlek och värme. Tycker inte ni det? Man spenderar julen med de som betyder mest för en, jag brukar alltid vara med några av mina närmsta vänner och byta julklappar, sova över och helt enkelt ha en underbar tid tillsammans.

Lite senare idag ska jag färga håret, plocka ögonbrynen, måla naglarna och lite annat. Så skönt att man kan ägna en måndag åt lite spa, istället för att gå i skolan. Dock så saknar jag skolan, heheh! :D Men nu ska jag kolla på en film så vi hörs lite senare, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0