25 November

Halloj! Har inte riktigt hittat tid till att blogga idag, har inte haft några "raster" och nu borde jag egentligen plugga till matteprovet imorgon. Jag hatar verkligen matte, hahah! Usch, var ute innan och tog lite bilder. Vintern tycker jag är så mysig, alla blir så trevliga mot varandra, man blir glad när man går ut och man umgås mer med sina nära och kära. Det är synd att det ska vara så kallt bara och alla snöbollskrig, fast det jag ska ha i helgen går bra. :D Hihih. Jag tycker det är så himla många "måsten" på torsdagar, just nu måste jag packa, laga mat, diska (blä!) och plugga. Uhh och kanske måla om naglarna i någon fin nyans? Ser ni? Jag hade behövt hoppa över torsdagarna och gå direkt till fredagen eller nåt. Mhmm vad gott det hade varit med thai! Mums, jag slår vad om att jag kommer äta det denna helgen, bara så ni vet. Men hörrni nu måste jag verkligen plugga lite! PUSS! ♥
Det gäller att klä sig varmt! Mitt hår var blött imorse och frös till is när jag gick ut! ;O

Snöigt värre?


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 @ 14:57:52
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0