24 November

Hejsan! Idag är det en månad till julafton, tänk vad tiden går snabbt! Det snöar på för fullt här i Växjö, helt galet men så himla mysigt. Fick ta bussen till skolan imorse för nu går det inte att cykla, fast det finns de som fortfarande gör det. GALET. Ikväll eller om några timmar så ska jag till Josefine och Jacob och äta middag, det blev ingen middag igår eller jo tomatsoppa. Och jag som hade längtat så sjukt mycket till fredag, jag skulle se ett av mina favoritband Sabaton i Ronneby då men när vi skulle köpa biljetter igår så var alla slut, det finns inte några att få tag på någonstans! Jag är så besviken så det inte är sant. :( Nu ska jag plugga lite spanska och matte, vi hörs sen!
Jag orkar verkligen inte sminka mig när det är vinter, höhöh!

En bild tagen från mitt fönster alldeles nyss, väldigt juligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0