Söndag

Halloj gullungar! Hur har ni haft det medans jag har varit borta? Ni har säkert haft det bra, jag har inte haft det så superbra, varför får ni inte veta men iallafall, jag har ändå hunnit med rättså mycket dom senaste dagarna, jag har varit med bästa Felicia och Sanna, fått reda på väldigt bra resultat på engelska nationella vilket jag inte trodde jag skulle få! :D varit på kalas. Och väldigt mycket mer, men nu måste jag plugga lite inför so-provet imorgon. Vi hörs senare, jag lovar! ;) ♥








urusla cam-bilder,jag har känt mig sjuk hela helgen, inget smink,skämt ut mig,tänker ha mina glasögon på heltid från och med nu.. och nu vet ni snart allt om mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0