Öppet hus!

Kom hem från öppet hus som innehöll väldigt många blandade känslor, vill inte gå in på det för mycket men jag blev superglad över att jag var en av dom som vann utställningen, ni vet min klänning? :) vill ni se den på? Jag fick också veta vilka som är äkta vänner, som aldrig sviker, jag älskar er! ♥ Det väldigt dumma var väl att jag fick reda på vissa saker som jag inte ens kunde förstå varför det hände, jag menar jag har inte gjort dom något, så jag blev lite ledsen. Men iallafall jag vill inte tänka på det mer, in till karlskrona med Sara babe imon, ska bli jättekul faktiskt. Men nu ska jag kolla lite på ugly betty och desperate housewives vi hörs senare, puss! ♥








fixade till mig lite innan öppet hus, behövde det.

Kommentarer
Postat av: nathalie

malin jag kommer alltid finnas för dig hjärtat!

jag älskar dig! <3

2010-05-25 @ 23:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0