Onsdag

halloj! hur har er dag varit sötisar? min var väääldigt dryg, usch vi hade ju nationella i fysik idag och det var ingen höjdare precis men vi kan alltid hoppas på det bästa ändå! fast dagen var rättså lugn ändå hade ju nationella sen lunch och sist spanska som vi fick sluta en hel timme tidigare ifrån mycket trevligt! och snart måste jag åka, till jaa vad kan man kalla det? jobb? jobb stämmer nog kanska bra eftersom jag får pengar för det men det är kul annars hade jag inte gjort det såklart ;) nehe vad säger ni? ska vi slänga in några dress + facelook nudå? okej då gör vi det då! ;)




jag ser ut lite som en pingvin där men det får duga ändå hih





en halvbild duger lika bra som att tvingas se tårna höhöh! :D

och nu vet ni hur jag har sett ut idag, nya kläder, neutralt ansikte och massor av nya planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0