Godmorgon! ♥

Godmorgon alla underbaringar! Jag är uppe rättså tidigt trots att jag hade fest igår, och den var faktiskt den roligaste jag har varit på :) alltså jag vet inte ens vad jag ska börja! Hahahah vi grillade och hade supermysigt, vi snackade och skrattade,ett litet **barn kom och hälsade på och vi var typ jätterädda hahah! Vi lärde oss att dansa bugg och folkdans? xD vi dansade, vi lekte, alltså vi gjorde verkligen så himla mycket så det inte är klokt! Jag skulle också bjudit på kladdkaka och saft såklart! Men jag orkade faktiskt inte ställa mig och baka en, så vi hoppade det och drack något annat istället ;) Men jag vet verkligen inte hur jag ska förklara hur roligt jag hade det så jag visar er några bilder, jag tror jag tog över 100 stycken! Och nu hade jag faktiskt laddat kameran :)



Jag hade såklart mina egna grillmästare! ♥ Och dom ville blunda för att det är tufft? ;)



Erika var dj! ♥










Bananen Sara! :D





helt klart bästa bilden! ;D







Alla + Björn, tack för en supertrevlig kväll! ♥

Nathalie filmade när jag och Sanna dansade lite, jag kan kolla om hon kan skicka det så kan jag lägga ut det :) Vi hörs lite senare för jag ska till farmor och käka kroppkakor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0