Godmorgon! ♥

Vaknade för en stund sen och är verkligen slö idag, hahah det tog mig en timme att klä på mig och äta frukost! Snart så åker jag och Sara in till karlskrona måste hitta ett presentkort med sen så är det bara att shoppa loss! ;D Men nu ska jag sminka mig och lite så, vi hörs innan jag åker. Puss! ♥





Min frukost hahah, men jag är en sån person att jag fixar något att äta och om jag inte blir mätt så skiter jag i att hämta mer så då tar jag hellre lite extra ;) Och jag blev så glad när jag öppnade kylskåpet imorse för där stod en billinge ost! Pappa och dom brukar alltid köpa präst ost och jag hatar det men nu hade dom köpt ost till mig :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0