10 maj

Kom nyss hem efter veckans första skoldag, okej har ätit med men ändå ;) Skolan var faktiskt rättså ok idag, mest tack vare Sara! :D Men när vi kom till F 17 hmm det var läskigt med gubbarna med gevär och den stränga gubben som till sist var rättså snäll faktiskt.

Äcklig mat i skolan som vanligt och äD kunde verkligen inte sluta fåna sig, som vanligt kanske vi ska säga?  So-provet gick väl sådär det kunde väl vara bättre men man kommer alltid på massa saker man kunde skrivit efteråt men gjort är gjort och jag vet att jag blir godkänd iallafall, men tänk om jag inte blir det? Hahahah då skäms jag bara så ni vet. Men nu måste jag gå, vi hörs lite senare! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0