Godnatt ♥

Känner mig hel frustrerad! När jag är hos mamma så kan jag inte ladda upp bilder från kameran till datorn vilket gör min blogg übertråkig! Ska dra till pappa en liten stund imorgon och ladda upp bilder och lite sånt, ska även få min present! Yey :D Var hos Natha idag med Sanna också det var jätteroligt! Haha det kan faktiskt inte bli annat när vi umgås ;) Vi hade iallafall supermysigt och kollade på gamla bilder,kollade på film och tog hur många knäppa bilder som helst! Så glöm inte att kolla in här imorgon för då kommer en liten del av dom bilderna upp här :) Men nu ska jag ta en macka och sen blir det sängen så godnatt & sov gott ♥










update nu är bilderna uppe, vi hade väldigt svårt att få till normala bilder som ni märker? ;) puss mina sötnosar! ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

ni blev ju normala! :( men inte jag! aja , ibland får man bjuda på sig själv :D <3

2010-06-17 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0