Godmorgon! ♥

Godmorgon bloggläsare! Äntligen en dag då jag stiger upp i vettig tid och kan säga godmorgon.

Vi får väl börja med midsommar, jag gick till pappa och dom för att äta men blev fast där och lekte och massa sånt, det var faktiskt rättså trevligt till slut :)





Igår började jag dagen med att åka till Almö med familjen och grilla supermysigt! När jag kom hem blev det att hoppa in i duschen illa kvickt innan mina gäster kom, när dom äntligen kom åkte vi in till willys och handlade precis innan dom skulle stänga, sen åkte vi hem till mig och hade vår underbara tjejkväll med massor av bus! ♥





cluedo time! ;D







Denna bilden får avsluta, jag orkar verkligen inte lägga upp fler! hahah vi hörs sen gullungar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0