Godmorgon!

Godmorgon bloggläsare! Sovit gott? Jag vaknade för en stund sen, är lite stolt att jag inte sov till halv 2 idag också. Känns mycket bättre att sova till 12-tiden. Det var meningen att vi skulle åkt iväg idag men det verkar som om det inte blir något av det, så det blir att försöka få tag på Sanna och Nathalie och se om vi kan äta glass idag! ♥ Annars kommer min dag bestå av att städa rummet, packa och vänta tills mamma kommer och hämtar oss. Men nu måste jag börja städa om jag vill bli klar idag. Hur ser er dag ut? :)



Sanna gjorde denna jättefina bilden! Här ser ni också hur jag såg ut i fredags! :) ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag älskar er! du kommer på fredag nu hoppas jag!!? :)<3

2010-06-13 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0