Godmorgon! ♥

Godmorgon bloggläsare! Vi har verkligen otur med vädret i vårt avlånga land! När kommer det att bli varmt ute och soligt? Det dröjer väl ett tag till men ändå. Vi har problem med internet här hemma, det är någon som hackar sig in typ så det funkar inte för oss, men det fixar väl sig till slut. Idag ska jag iallafall till tandläkaren för en vanlig koll bara, jag orkar egentligen inte för jag måste ta bussen ner till stan och sen gå, och tillbaka till skolan efter det. Och jag som behöver städa mitt skåp! Hahahah Gunilla blir nog inte glad. ;D Men nu måste jag cykla iväg till skolan om några minuter så vi hörs sen! ♥




Hann inte ta några fler bilder, hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0