Ang midsommar

Okay min midsommar tänkte jag nu då förklara lite snabbt för er.
Imorgon var det tänkt att vi skulle ha en mysig "fest" med lite tältning massor av god mat osv som skulle tillbringas med de bästa men så blev det ju inte, ingen kunde och det var för sent påtänkt så att säga. Så just nu vet jag verkligen inte alls vad jag ska göra imorgon, det blir väl typ att åka till Brunnsparken som vi gjorde förra året och sen efter det vet jag inte, har verkligen ingen lust att följa med pappa och de andra eftersom de ska till ett ställe med 18 gnällande små skitar, mina egna syskon står för mycket av det gnällandet. Wow nu när jag skriver ner det och läser igenom vad jag har skrivit så känns det som om jag kommer få en av de tråkigaste dagarna i mitt liv! Fy! Men jag får väl rycka upp mig och vara glad för att jag har en familj! :) Nu orkar jag inte skriva mer om detta var ju tänkt att jag skulle sova nu, så godnatt än en gång! ♥



en bild från förra midsommaren får avsluta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0