9 juni

Hej bloggen! Kom hem från skolan för en stund sen, fick vänta ute för att Malin inte var hemma men sen kom jag på att nycklarna ligger ute vilket dom gjorde så typiskt mig! Hahahah fyy. Stod ute med väska fylld av skolböcker, vi har ju städat ut våra skåp idag. Lite ledsamt faktiskt.
Men jag hoppas det blir fint väder imorgon för vi ska vara i brunnsparken med alla 9:orna och jag tänkte vara skitfabulous! Inte för att jag kommer lyckas men ändå ;) Efter det ska jag in till stan med brudarna och äta lite glass, mums! Men nu ska jag ta en apelsin och försöka bygga upp mitt immunförsvar lite ;) Vi hörs senare, puss! ♥






ett litet bildregn, försöker faktiskt se och hitta dom fina sidorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0