16 juni

Hej gulliga bloggläsare! Har varit dött här ett tag tänker inte gå in mer på det. Ska in till stan snart iallafall med mamma och Amanda, är hos pappa nu lite snabbt för att släppa ut Vera lite eftersom dom inte är hemma, snäll jag är va? hahah ;) Måste snart cykla hem till mamma igen eftersom vid halv åker vi in till stan där ska vi snacka med frisören om hur mammas hår ska se ut vid bröllopet och då måste ju jag vara med som smakråd! ;) Efter det ska jga kanske vara lite med Nathalie! ♥ Jag kommer ju aldrig att klara mig utan dom när jag har flyttat upp till Växjö :( Men nu ska ni få lite bilder om vad som har hänt dom senaste dagarna :)






Vi var och kollade på fotboll (jag och Sannisen) när Nathalie spelade, hon är nr 2 :) Dom förlorade men Natha var bäst ändå! Innan det åt jag och Sanna mjukglass, vi satte oss på fel sida så när Kallinge sk gjorde mål klappade vi och hojtade medans dom vi satt med bara glodde på oss! Hahhahah! Men nu måste jag kila, vi hörs sen, PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

aw! gullunge :) <3

ni är bäst! tack för att ni kom och kollade på matchen + att ni kom ikväll :D kommer sakna dig som tusan sen så nu får vi ta och hitta på mykcet på lovet! :D<3

2010-06-16 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0