SHOPPING

Har ju glömt att visa er! När jag var i stan med Sanna så shoppade jag 2 par öronhängen, hur fina som helst ;D



Hmm dom till vänster kommer att passa perfekt när man har allt hår på ena sidan och sen använder man bara ett såklart :) Likadant med dom andra, passar säkert jättebra till uppsatt, vi får se! Men dom var fina eller hur? Det bästa var ju att det var på rean och då fick man ta 2 och bara betala för 1 par :) Ca 40 kr kostade båda.

Vi har precis kollat på high lane, den var helt okej lite konstig bara. Om en liten stund när pappa och Malin har kommit in igen så ska vi kolla på den andra, human contract tror jag den hette :) Och godis till det såklart! Det är ju bara jag och Theo som är hos pappa nu eftersom dom andra 3 är hos farmor, intressant va? ;) Men vi hörs, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0