Packning!

Har fixat naglarna lite nu, typ klippt av ca 1-2 cm,filat,rengjort,oljat och smörjt in. Kvällens planer består av packning, har verkligen inte en aning om vad jag ska ha med mig. Ska också hinna noppa ögonbrynen och göra en ansiktsmask, känns som om jag inte kommer hinna höhöh. Men i värsta fall, oj jag glömde att jag måste måla naglarna! Hahah så typiskt.. Hmm jag tror jag får göra det på färjan imorgon.. Kanske borde leta upp en bra bok? Kan man läsa på en färja utan att bli illamående? Nej nu ni snart kommer mamma och jag måste packa ihop lite random kläder som jag ska ha med, pussen! ♥


Mina naglar är inte ens såhär långa längre! ;( Kanske inte skulle klippt så jättemycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0