Gullungar!

Ni är nog dom gulligaste som finns! Trots att jag inte har bloggat på ca 1 vecka så har ni stannat kvar :) Jag glömde ju säga till er att jag skulle till mormor en vecka, men nu har jag iallafall kommit hem och det har hänt så himla mycket! Jag har solat och börjat bli lite brun men jag brände mig i början så jag flossar nu heh, havet nästan varje dag, roliga brev (!),  blivit bjuden på kina och massor av andra saker! Och om ca en halvtimme kommer mamma och hämtar mig, jag ska till tandregleringen och det kommer ta ca 30 min/1 timme. Men nu ska ni få se lite bilder från den senaste veckan :)





Sanna och jag flummade oss massor när vi åkte hem från kinarestaurangen ;D

Nu måste jag käka lite innan mamma kommer, vi hörs sen med fler bilder! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

aww! jag älskar dig malinbabe! <3

2010-07-06 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0