Godnatt ♥

Nae nu ni, kom hem från pappa för en liten stund sen vi kollade ju på en film och jag har ingen aning om vad den hette hih. Ska upp vid 9 imorgon (tidigt) för vi ska till Galtsjön åhh jag riktigt längtar! Hahah men det var så länge sen jag var där och i Hallabro över huvudtaget, måste vara med bästaste Felicia snart med, var ju ett tag sen ;( Men alltså poängen som jag gled ifrån är att jag vill säga godnatt till er och att ni får en riktigt god natts sömn ♥ Vi hörs imorgon finisar!



Felicia och jag är coola för alltid när vi träffas så bakar vi alltid något, undrar varför det blir så? Felicia svara på mina sms! Saknar dig hur mycket som helst gumman! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0